Chytré produkty v ČR a jejich bariéry akceptace spotřebiteli – Bc. Roman Novotný
Bc. Roman Novotný
Diplomová práce
Chytré produkty v ČR a jejich bariéry akceptace spotřebiteli
Smart products in the Czech Republic and the acceptance barriers in consumers
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je zkoumání bariér a motivací spotřebitelů k nákupu chytrých produktů. Teoretická část je zaměřena na chytrou domácnost, chytré produkty a taktéž nákupní chování jakož i bariéry a motivace. V praktické části jsou popsány metody za pomoci, nichž jsou analyzována data. Na základě těchto analýz jsou určeny hlavní motivační a demotivační faktory. Samostatná část je věnována …víceAbstract:
The subject of this diploma thesis is investigation of barriers, but additionally motivations of customers to buy smart products. The theoretical part has focused on the smart home, smart products, and consumer behaviour, including barriers and motivations. The practical part describes the methods by which the data have analysed. Based on these analyses, the main barriers and motivations have identified …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d8yjq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Consumer Behaviour of Generation Y on the Smartphone Market
Veronika Breuerová -
Nákupní chování a faktory ovlivňující spotřební rozhodování v rámci českých domácností v období ekonomické krize
Andrea Ropková -
Rodina jako faktor rozhodování nákupního chování
Martin Vršecký -
Nákupní chování domácností v oblasti rychloobrátkového zboží
David Frýdl -
Vliv spotřebitelských zvyklostí na nákupní chování
Zuzana Pecháčková Rebcová -
Vliv privátních značek na nákupní chování spotřebitele generace Z
Tereza Bagarová -
Nákupní chování při výběru dovolené
Veronika KADLECOVÁ -
Statistická analýza změn ve spotřebitelském a nákupním chování
Petr Jiránek