Návrh komplexní marketingové kampaně vybraného produktu – Bc. Martin Kasík
Bc. Martin Kasík
Diplomová práce
Návrh komplexní marketingové kampaně vybraného produktu
Proposal for a comprehensive marketing campaign selected product
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovým návrhem komunikační kampaně produktu Staropramen Cool Apple. Práce je dělená do dvou částí, z čehož teoretická část vysvětluje pojmy jako je marketing, komunikační mix, marketingové plánování a současně popisuje problematiku jednotlivých komunikačních nástrojů. V analytické části jsou poznatky z teoretické části využity k analýzám a komplexní komunikační kampani …víceAbstract:
This thesis deals with the design of marketing communication campaigns Staropramen Cool Apple product. The work is divided into two parts, of which the theoretical part explains concepts such as marketing, communication mix, marketing planning and also describes the problems of individual communication tools. The analytical part of the theoretical part used for analysis and comprehensive communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mjdta/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační mix vybraného subjektu
Martina Haisová -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Šárka Krásová -
Komunikační mix značky Meggle na českém trhu
Lenka Ratajová -
Marketingový komunikační mix vybraného produktu
Linda Krejčová -
Komunikační mix společnosti UNIFER alfa a.s. z hlediska využívání nových médií
Gabriela Mičková -
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek -
Komunikační mix příspěvkové organizace Aquacentrum Teplice
Anna PARASKOVÁ