Bc. Martin Rajnoha
Master's thesis
Marketingová strategie firmy
Company Marketing Strategy
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je získat nové klienty a obchodníky do týmu podnikatele pomocí online marketingu. Práce je rozdělena na tři části. Na část teoretickou, metodickou a praktickou. Teoretická část práce popisuje online marketing jako celek, analýzu klíčových slov, marketing v rámci internetových vyhledávačů, optimalizaci pro internetové vyhledávače, obsahová marketing, display marketing, marketing …viacAbstract:
The aim of this diploma thesis is to get new clients and businessmen into the team of entrepreneurs using online marketing. The thesis is divided into three parts. Theoretical, methodical and practical part. The theoretical part describes online marketing as a whole, keyword analysis, search engine marketing, search engine optimization, content marketing, display marketing, social media marketing, …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Adam PAWLICZEK, Ph.D.
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rajnoha, Martin. Marketingová strategie firmy. Olomouc, 2020. diplomová práce (Ing.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian Business College Olomouc
Moravian Business College OlomoucMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management of Small and Medium-sized Entreprises
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Najman, M.
23. 4. 2020