Metody a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem – Bc. Daniel Susfał
Bc. Daniel Susfał
Diplomová práce
Metody a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Methods and benefits of communication with the end user
Anotace:
Diplomová práce se zabývá metodikou a přínosy komunikace s koncovými zákazníky. První část je určena analýze odborné literatury, kdy se zabývá důležitostí pojmů marketing, marketingová komunikace, komunikace, komunikace s koncovými zákazníky, řízení vztahů se zákazníky a vzájemným propojením jednotlivých pojmů ve všech procesech firmy. Druhá část analyzuje komunikaci s koncovým zákazníkem firmy. Pomocí …víceAbstract:
The master´s thesis deals with methodology and benefits of communication with end customers. The first past is focused on the analysis of professional literature, dealing with the importance of concepts of marketing, marketing communication, communication, communication with end customers, customer relationship management and interconnection of individual concepts in all processes of the company. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tofti/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Nikola Jaurisová -
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Lenka Wawrzaczová -
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Luděk Šafařík -
Marketingová komunikace na Internetu mezi výrobcem a koncovým zákazníkem
Miroslav Tomáš -
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Marie Soukupová -
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Michaela Turková