Segmentace zákazníků a nastavení diferencovaného přístupu pro zákazníky společnosti TDS – Martina Bc. Kotoučová
Martina Bc. Kotoučová
Master's thesis
Segmentace zákazníků a nastavení diferencovaného přístupu pro zákazníky společnosti TDS
Segmentation of Clients and Introduction of a Differentiated Approach for the Clients of TDS Company
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku segmentace trhu. Teoretická část popisuje pravidla segmentace trhu, její proces, výhody a omezení. Rozlišuje segmentační faktory na základě typu trhu, jde-li o trhy spotřebitelské nebo trhy průmyslové. Praktická část navazuje nastavením diferencovaného přístupu k zákazníkům firmy TDS. Zhodnocuje situaci ve společnosti TDS. Tento strategický manuál může být …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2764
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2007
- Vedúci: Jitka Nesnídalová
- Oponent: Zdeněk Cakl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2764
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Monika Králová -
Segmentace spotřebitelského trhu a její využití ve společnosti XY
Klára Fritsche -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Anzhelika Kuxenko -
Segmentace trhu tabulkových čokolád u studentů
Renata Popelková -
Marketingová zákaznická segmentace podle vybraného modelu konkrétního podniku
Kateřina Stránská -
Analýza zavádění nového produktu na trh
Zdeněk Vojtěchovský -
Zavedení nového produktu na vinařský trh
Ondřej Karady -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček