Evropa jako téma komunikace-Komunikace a prezentace předsednictví České republiky v Radě EU – Mgr. Kateřina POPOVÁ
Mgr. Kateřina POPOVÁ
Master's thesis
Evropa jako téma komunikace-Komunikace a prezentace předsednictví České republiky v Radě EU
Europe as a Communication Topic-Communication and publicity for the Czech EU Presidency
Abstract:
Předsednictví České republiky v Radě Evropské unie v první polovině roku 2009 je výzvou mimořádného rozsahu i významu. Způsob, jakým se s tímto úkolem ČR vypořádá,významně ovlivní image a jméno našeho státu v Evropě, a to na řadu let po skončení samotného výkonu předsednictví. Úspěšné zvládnutí předsednictví může potvrdit pověst České republiky jako vyspělého státu s dobře fungujícím politickým vedením …moreAbstract:
Czech presidency of the Council of the European Union in the first half of 2009 is a chal-lenge of great importance and scope. The way the Czech Republic handles the task signifi-cantly influences image and reputation of our country in Europe for many years after the presidency finishes. Successful presidency management can confirm the reputation of the Czech Republic being advanced country with well …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2008
Identifier:
7607
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POPOVÁ, Kateřina. \textit{Evropa jako téma komunikace-Komunikace a prezentace předsednictví České republiky v Radě EU}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2008. Available from: https://theses.cz/id/h34xo1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
POPOVÁ, Kateřina. Evropa jako téma komunikace-Komunikace a prezentace předsednictví České republiky v Radě EU. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Úloha marketingové komunikace ve finanční instituci
Liya Gvichiani -
Strategie marketingové komunikace pro vybranou instituci
Blanka Steinerová -
Marketingová komunikace vzdělávacích institucí (Gymnázium Dr. Karla Polesného)
Lenikusová Lenikusová -
Marketingová komunikace vybrané finanční instituce
Adéla Krygelová -
Návrh efektivnější marketingové komunikace vybrané kulturní instituce
Simona Niklová -
Marketingová komunikace ve finanční instituci
Veronika Stumpfová -
Specifika marketingové komunikace v neziskovém sektoru
Pavlína Fantová -
Marketingová komunikace vybrané finanční instituce
Aneta Königová