Koncepce pro zajištění růstu kvality v oblasti doručovacích služeb – Bc. Petra Tesařová
Bc. Petra Tesařová
Master's thesis
Koncepce pro zajištění růstu kvality v oblasti doručovacích služeb
Concept for a quality improvement in delivery services in the Czech Post
Anotácia:
Práce popisuje podnik Česká pošta, s. p. a metody měření kvality listovních a balíkových zásilek. Formou marketingového průzkumu je zjištěna spokojenost zákazníků s doručovacími službami České pošty. Vyhodnocením průzkumu a analýzou je navržena koncepce k růstu kvality. Realizace návrhů je zhodnocena očekávanými přínosy, případně riziky.Abstract:
Thesis describes company of the Czech Post and methods for measuring quality of consigments. Method of marketing research was found customer satisfaction with delivery services. Subsequent evaluation and proposal of concepts resulting from the survey will lead to an increase quality of services. Implementation of the proposals are evaluated by the expected benefits or the potential risks.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2017
- Vedúci: Ing. Daniel Salava, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tesařová, Petra. Koncepce pro zajištění růstu kvality v oblasti doručovacích služeb. Pardubice, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / odbor:
Transport Engineering and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vlivu kvality služeb na spokojenost zákazníka
Kamil Koštiál -
Aplikace modelu SERVQUAL na měření kvality vybraného hotelu
Andrea Obručníková -
Hodnocení kvality služeb vysokoškolských knihoven ČR na příkladu Akademické knihovny JU v Českých Budějovicích
Natálie Velecká -
Měření kvality/spokojenosti/loajality ve vybraném podniku služeb
Lucie ŠIMKOVÁ -
Měření kvality služeb v restauracích pomocí Mystery shoppingu
Lukáš Ondruch -
Vliv kvality produktu na výkonnost podniku
Vítězslav Šudák -
Měření kvality v sociálních službách
Dana Stolínová -
Analýza kvality služeb a organizace Mistrovství České republiky v in-line půlmaratonu 2020
David ULRICH