Aplikace psychogenetické teorie vývoje čtení a psaní v současné MŠ – Eva OTRUBOVÁ
Eva OTRUBOVÁ
Bachelor's thesis
Aplikace psychogenetické teorie vývoje čtení a psaní v současné MŠ
Application psychogenetic theory development reading and writing at present MŠ
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na teorii aplikace čtení a psaní v současné mateřské škole. Bakalářská práce je koncipována na dvě části. Část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměřuje nejen na předškolní věk a jeho vývoj, ale také na roli učitele v mateřské školy. Zmiňuje se i o základních pojmech jako jsou aspekty čtení, aspekty psaní a zrakovém vnímání. Praktická část bakalářské práce se …moreAbstract:
Bachelor thesis is focused on the application of the theory of reading and writing in the current kindergarten. Bachelor thesis is conceived in two parts. Part of theoretical and practical. The theoretical part focuses not only on pre-school age and its development, but also the role of teachers in kindergarten. It mentions also the basic concepts such as aspects of reading, writing and aspects of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2010
Accessible from:: 7. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 14. 5. 2010
- Supervisor: PaedDr. Helena Šimíčková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
OTRUBOVÁ, Eva. Aplikace psychogenetické teorie vývoje čtení a psaní v současné MŠ. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.4.2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Barevné vnímání dětí předškolního věku ve vztahu k jejich vnímání emocí
Klára Jabůrková -
Rozvoj zrakového vnímání dítěte se sluchovým postižením v předškolním věku
Adéla Tomanová -
Sluchové vnímání u dětí předškolního věku s narušenou komunikační schopností
Barbora Horvatová -
Rozvoj smyslového vnímání dětí předškolního věku pomocí interaktivní tabule
Jitka Kundelová -
Rozvoj zrakové percepce a prostorového vnímání u dětí předškolního věku v mateřské škole
Barbora Počinková -
Analýza rozdílů v psaní na papír versus psaní na digitalizační displej
Ivo Plaček -
Rozdíly mezi vztahy fonologického povědomí a psaným projevem u dětí s typickým vývojem psaní a s dysgrafií
Pavla Suchomelová -
Prokrastinace studentů prostřednictvím ICT při psaní bakalářské práce
Romana Střechová