Aktuální problémy českého venkova a možnosti jejich řešení – Bc. Ondřej Hranička
Bc. Ondřej Hranička
Diplomová práce
Aktuální problémy českého venkova a možnosti jejich řešení
Current problems of the Czech countryside and possible solutions
Anotace:
Cílem této práce je identifikovat aktuální problémy české venkova v rámci zvoleného okresu a nabídnout jejich řešení s přesahem na celostátní úroveň. Prvním dílčím cílem je vypracovat teoretická východiska. Druhým dílčím cílem je v rámci analýzy odhalit možné problémy.Abstract:
The aim of this work is to identify the current problems of the Czech countryside within the selected district and to offer their solutions with an overlap to the national level. The first sub-goal is to develop theoretical starting points. The second sub-goal is to reveal possible problems within the analysis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/mvq70/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Mastný
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRANIČKA, Ondřej. \textit{Aktuální problémy českého venkova a možnosti jejich řešení}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/h3w3qu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix obce Vrbovec
Hoppová Hoppová -
Marketingový mix městyse Besednice
Hana Švarcová -
Farmers Markets as a Strategic Tool in Municipality Branding
Marek Matějka -
Marketing ve veřejné správě – na příkladu obce Chýně
Markéta Nezbedová -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Marketing města Říčany
Jana Trojanová -
Problematika nezaměstnanosti venkova na Litomyšlsku
Eliška KARALOVÁ -
Daň z nemovitých věcí a její vliv na rozpočet obce Dolní Němčí
Daniela Chvílová