Lucie Veličková

Bakalářská práce

Optimalizace procesu s ohledem na spokojenost zákazníka

Process optimization in regard of customer satisfaction
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků v souvislosti s poskytovanými službami společnosti Worldline Czech Republic s.r.o. Cílem bakalářské práce je prostřednictvím optimalizace procesu zvýšit spokojenost zákazníka ve společnosti působící v oblasti finančních služeb. Teoretická část je věnována vymezení základních pojmů, které se týkají procesního řízení a spokojenosti zákazníků. Praktická …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on customer satisfaction related to the services provided by Worldline Czech Republic s.r.o. The aim of this work is to increase customer satisfaction through process optimization in a company that operates in the field of financial services. The theoretical part describes the definition of terms related to process management and customer satisfaction. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
  • Vedoucí: Veronika Motlová
  • Oponent: Adéla Zubíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86477