Historie, současnost a budoucnost reklamní kampaně analyzované značky – Bc. Jakub Fryč
Bc. Jakub Fryč
Diplomová práce
Historie, současnost a budoucnost reklamní kampaně analyzované značky
The history, present and future advertising campaign of the analysed brand
Anotace:
Diplomová práce se věnuje reklamě a následně konkrétní reklamní kampani. Jedná se o systematický proces sdělení, které má být předáno spotřebiteli prostřednictvím vybraných médií. Pokud je nastavena správně a využívána efektivně, dopomůže podniku k úspěchu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části jsou rozpracována teoretická východiska od jejich elementárních pojmů až po …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the advertising and more precisely to the specific advertising campaign. In this case focus on planned communication process, which is to be conveyed to consumers through selected media. If it is properly set up and effectively used, it will help a company succed in the marketplace. The diploma thesis is divided into theoretical and practical part. The first part of thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ai6ks/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Social Media Narcissism at Marketing Service
Iuliia Baboshkina -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Aelita Li -
Social Media Marketing
Ishtiaq Ahmad Danish -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva -
Social media marketing - vliv sociálních sítí a jejich využití jako nástroj marketingu
Martin Koníček