Bc. Jakub Fryč

Diplomová práce

Historie, současnost a budoucnost reklamní kampaně analyzované značky

The history, present and future advertising campaign of the analysed brand
Anotace:
Diplomová práce se věnuje reklamě a následně konkrétní reklamní kampani. Jedná se o systematický proces sdělení, které má být předáno spotřebiteli prostřednictvím vybraných médií. Pokud je nastavena správně a využívána efektivně, dopomůže podniku k úspěchu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části jsou rozpracována teoretická východiska od jejich elementárních pojmů až po …více
Abstract:
The diploma thesis focuses on the advertising and more precisely to the specific advertising campaign. In this case focus on planned communication process, which is to be conveyed to consumers through selected media. If it is properly set up and effectively used, it will help a company succed in the marketplace. The diploma thesis is divided into theoretical and practical part. The first part of thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní