Bc. Jakub Fryč

Master's thesis

Historie, současnost a budoucnost reklamní kampaně analyzované značky

The history, present and future advertising campaign of the analysed brand
Abstract:
Diplomová práce se věnuje reklamě a následně konkrétní reklamní kampani. Jedná se o systematický proces sdělení, které má být předáno spotřebiteli prostřednictvím vybraných médií. Pokud je nastavena správně a využívána efektivně, dopomůže podniku k úspěchu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části jsou rozpracována teoretická východiska od jejich elementárních pojmů až po …more
Abstract:
The diploma thesis focuses on the advertising and more precisely to the specific advertising campaign. In this case focus on planned communication process, which is to be conveyed to consumers through selected media. If it is properly set up and effectively used, it will help a company succed in the marketplace. The diploma thesis is divided into theoretical and practical part. The first part of thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2022
  • Supervisor: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní