Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje – Bc. Robert Zeman
Bc. Robert Zeman
Bachelor's thesis
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
Designing marketing activities to support and increase sales
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na digitální podporu prodeje v oblasti online trhu (e-commerce). V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy a definice této problematiky. Historická část obsahuje vývoj a časové mezníky. Praktická část se skládá z případových studií a jejich následné analýzy a hodnocení. Závěr zahrnuje vytvoření digitální společnosti s návrhem a aplikací vhodné marketingové strategie …moreAbstract:
The bachelor's thesis focuses on digital sales support in the field of online market (e-commerce). The theoretical part explains the basic concepts and definitions of this issue. The historical part includes development and time milestones. The practical part consists of casse studies and their subsequent analysis and evaluation. The conclusion includes the creation of a digital company with the design …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/m6t3t/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 11. 2019
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza digitální marketingové strategie vybrané společnosti
Jesika Liptáková -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Event marketingová strategie digitální agentury Taste
Nikola Bartošová -
Marketingová strategie pro digitální marketingovou agenturu
Šárka Müllerová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Michaela Svobodová -
Marketingová strategie podniku
Radek Boháč -
Digitální marketingová strategie marketingových agentur
David Artur Fiedler -
Marketingová strategie maloobchodní společnosti
Dominik Molinek