Bc. Marek Šnobr

Diplomová práce

Globalizace a její vliv na marketingovou komunikaci

Globalization and its influence of marketing communication
Anotace:
Práce obsahuje informace o pojmech jako je globalizace, marketingová komunikace, nadnárodní společnost. První část práce je věnována teoretickému popsání těchto pojmů. V této části jsem nahlédl i krátce do historického vývoje vzájemného propojování světa. Aplikační část je věnována využití poznatků z teoretické části na příkladech marketingové komunikace dvou nadnárodních společností. Závěr konstatuje …více
Abstract:
The work includes information on concepts such as globalization, Marketing Communications, a multinational company. The first part is devoted to the theoretical description of these concepts. In this Part I also briefly looked into the historical development of interconnection world. The application part is devoted to the use of theoretical knowledge of the examples Marketing communication between …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Lucie Cviklová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní