Globalizace a její vliv na marketingovou komunikaci – Bc. Marek Šnobr
Bc. Marek Šnobr
Master's thesis
Globalizace a její vliv na marketingovou komunikaci
Globalization and its influence of marketing communication
Abstract:
Práce obsahuje informace o pojmech jako je globalizace, marketingová komunikace, nadnárodní společnost. První část práce je věnována teoretickému popsání těchto pojmů. V této části jsem nahlédl i krátce do historického vývoje vzájemného propojování světa. Aplikační část je věnována využití poznatků z teoretické části na příkladech marketingové komunikace dvou nadnárodních společností. Závěr konstatuje …moreAbstract:
The work includes information on concepts such as globalization, Marketing Communications, a multinational company. The first part is devoted to the theoretical description of these concepts. In this Part I also briefly looked into the historical development of interconnection world. The application part is devoted to the use of theoretical knowledge of the examples Marketing communication between …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/k7j22/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Mgr. Lucie Cviklová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace nadnárodní společnosti a její české pobočky
Michaela Pánková -
Marketingová komunikace nadnárodních firem
Jiří Dudík -
Marketingová komunikace nadnárodních společností v oblasti udržitelnosti na sociální síti Facebook
Jana Kunová -
Marketingová komunikace inovací nadnárodních bankovních společností
Lucie Prouzová -
Význam marketingové komunikace pro prosperitu podniku
Šárka Holubová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Lokálně vs. globálně – komunikace nadnárodních společností na lokálních trzích
Klára Uhrínová -
Marketingové komunikace automobilových značek BMW a Mercedes-Benz
Marek Hodný