Výuka anglického jazyka u dětí předškolního věku s využitím studijní technologie a integrovaného plánování – Bc. Monika Pavlíková
Bc. Monika Pavlíková
Bachelor's thesis
Výuka anglického jazyka u dětí předškolního věku s využitím studijní technologie a integrovaného plánování
Teaching English to Very Young Learners Using Study Technology and Integrated Planning
Anotácia:
Hlavními cíli této práce bylo vysvětlit studijní technologii (metodu vytvořenou L. Ronem Hubbardem, která umožňuje efektivní vzdělávání), integrované plánování a jestli a/nebo jak může být kombinace těchto nástrojů použitá na výuku angličtiny u předškolních dětí. Některé základní otázky, které se týkají výuky angličtiny předškolních dětí, musely být v průběhu také vysvětleny. Tímto se zabývá teoretická …viacAbstract:
Main goals of this thesis were to describe Study Technology (method created by L. Ron Hubbard that enables effective learning), Integrated Planning and whether and/or how the combination of these tools can be used in teaching English to very young learners. Some basic questions that deal with teaching English to pre-schoolers had to be answered along the way and this is what the theoretical part deals …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/degy4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2014
- Vedúci: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAVLÍKOVÁ, Monika. \textit{Výuka anglického jazyka u dětí předškolního věku s využitím studijní technologie a integrovaného plánování}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/h4qu33/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Pre-school and After-school Education / Pre-school Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
A comparative study on teaching English to very young learners
Magdalena Mašková -
Využití ICT v pedagogické diagnostice u dětí předškolního vzdělávání
Gabriela Dobešová -
The Usage of Lapbook in Teaching English to Very Young and Young Learners
Monika Vejmělková -
A comparative study on teaching English to very young learners
Magdalena Mašková -
Teaching English language to very young learners - role of parents
Hana Vrbová -
Use of L1 and L2 in Teaching English to Very Young Learners
Lenka Nováková -
Teaching English to Very Young Learners in the Czech Republic
Monika Janáková -
Storytelling and Drama Games in ESL Classroom of Very Young Learners
Lea Hanáková