Kristýna Nejmanová

Bachelor's thesis

Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie

Fashion blogs as a platform for marketing communications: a case study
Abstract:
Cílem bakalářské práce je na vybraných konkrétních případech módních blogů identifikovat a popsat marketingové nástroje, které na nich lze najít a které jsou používány v rámci české módní blogosféry. Teoretická část obsahuje informace o hlavních typech marketingu, které s tématem souvisí. Pozornost je zaměřena především na influencer marketing a product placement. Dále jsou uvedeny informace o blozích …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to identify and describe the marketing tools that can be found on the selected Czech fashion blogs. The theoretical part contains description of the main types of marketing tools usually employed in online environment. Attention is focused mainly on influencer marketing and product placement. Furthermore, information about blogs, social media and the Czech blogosphere …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2017
  • Supervisor: Michal Šimůnek
  • Reader: Tomáš Kincl

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69130