Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie – Kristýna Nejmanová
Kristýna Nejmanová
Bachelor's thesis
Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie
Fashion blogs as a platform for marketing communications: a case study
Abstract:
Cílem bakalářské práce je na vybraných konkrétních případech módních blogů identifikovat a popsat marketingové nástroje, které na nich lze najít a které jsou používány v rámci české módní blogosféry. Teoretická část obsahuje informace o hlavních typech marketingu, které s tématem souvisí. Pozornost je zaměřena především na influencer marketing a product placement. Dále jsou uvedeny informace o blozích …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to identify and describe the marketing tools that can be found on the selected Czech fashion blogs. The theoretical part contains description of the main types of marketing tools usually employed in online environment. Attention is focused mainly on influencer marketing and product placement. Furthermore, information about blogs, social media and the Czech blogosphere …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69130
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
- Supervisor: Michal Šimůnek
- Reader: Tomáš Kincl
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69130
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
Impact of Influencer Marketing on Consumer behavior
Simon Robert -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Influencer marketing a chování spotřebitele
Zuzana Rečlová -
Vliv influencer marketingu na spotřebitelské chování
Markéta Hromková -
Influencer marketing a udržitelnost
Ivana Mikulková -
The Impact of Social Media on Chinese Consumers' Luxury Goods Consumption Behavior
Ruijie Yan -
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá