Nástroje pro zvýšení zákaznické loajality a udržení trvalého růstu ve fitness centru – Barbora Slavíková
Barbora Slavíková
Bakalářská práce
Nástroje pro zvýšení zákaznické loajality a udržení trvalého růstu ve fitness centru
Tools to increase customer loyalty and maintain continuous growth in the fitness center
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na zvýšení zákaznické loajality a udržení trvalého růstu zákazníků ve fitness centru HH-GYM, pomocí vzdělávacího semináře. První část se zaměřuje na teorii marketingu, jeho využití, strategické plánování a marketing ve sportu. Analytická část zpracovává data ohledně prostředí firmy i interní problémy. Návrhová část přináší konkrétní doporučení ve formě vzdělávacího semináře …víceAbstract:
The bachelor's thesis is focused on increasing customer loyalty and maintaining the permanent growth of customers in the HH-GYM fitness center, using an educational seminar. The first part focuses on the theory of marketing, its use, strategic planning and marketing in sports. The analytical part processes data regarding the company's environment and internal problems. The draft part brings concrete …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Oponent: Miriam Habibi, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer -
Marketing and Medializing Minor Sports
Aneta Prokopcová -
Sportovní marketing v českých klubech hokejové Extraligy a zahraniční NHL
Patricia Sittingerová -
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný -
Soutěž a zážitek v podpoře prodeje - sportovní marketing
Petra Fejfarová -
Využití event marketingu pro podporu interní komunikace v podniku
Tereza JANOŠOVÁ -
Event marketing v oblasti IT
Hana Pospíšilová