Barbora Slavíková

Bachelor's thesis

Nástroje pro zvýšení zákaznické loajality a udržení trvalého růstu ve fitness centru

Tools to increase customer loyalty and maintain continuous growth in the fitness center
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřená na zvýšení zákaznické loajality a udržení trvalého růstu zákazníků ve fitness centru HH-GYM, pomocí vzdělávacího semináře. První část se zaměřuje na teorii marketingu, jeho využití, strategické plánování a marketing ve sportu. Analytická část zpracovává data ohledně prostředí firmy i interní problémy. Návrhová část přináší konkrétní doporučení ve formě vzdělávacího semináře …more
Abstract:
The bachelor's thesis is focused on increasing customer loyalty and maintaining the permanent growth of customers in the HH-GYM fitness center, using an educational seminar. The first part focuses on the theory of marketing, its use, strategic planning and marketing in sports. The analytical part processes data regarding the company's environment and internal problems. The draft part brings concrete …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
  • Reader: Miriam Habibi, Ing.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

NEWTON University

Bachelor programme:
Economics and Management