Nástroje pro zvýšení zákaznické loajality a udržení trvalého růstu ve fitness centru – Barbora Slavíková
Barbora Slavíková
Bachelor's thesis
Nástroje pro zvýšení zákaznické loajality a udržení trvalého růstu ve fitness centru
Tools to increase customer loyalty and maintain continuous growth in the fitness center
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřená na zvýšení zákaznické loajality a udržení trvalého růstu zákazníků ve fitness centru HH-GYM, pomocí vzdělávacího semináře. První část se zaměřuje na teorii marketingu, jeho využití, strategické plánování a marketing ve sportu. Analytická část zpracovává data ohledně prostředí firmy i interní problémy. Návrhová část přináší konkrétní doporučení ve formě vzdělávacího semináře …moreAbstract:
The bachelor's thesis is focused on increasing customer loyalty and maintaining the permanent growth of customers in the HH-GYM fitness center, using an educational seminar. The first part focuses on the theory of marketing, its use, strategic planning and marketing in sports. The analytical part processes data regarding the company's environment and internal problems. The draft part brings concrete …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Reader: Miriam Habibi, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLAVÍKOVÁ, Barbora. \textit{Nástroje pro zvýšení zákaznické loajality a~udržení trvalého růstu ve fitness centru}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON University. 2024. Available from: https://theses.cz/id/h54jne/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer -
Marketing and Medializing Minor Sports
Aneta Prokopcová -
Sportovní marketing v českých klubech hokejové Extraligy a zahraniční NHL
Patricia Sittingerová -
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný -
Soutěž a zážitek v podpoře prodeje - sportovní marketing
Petra Fejfarová -
Využití event marketingu pro podporu interní komunikace v podniku
Tereza JANOŠOVÁ -
Event marketing v oblasti IT
Hana Pospíšilová