Bc. David Sekerák

Bachelor's thesis

Online marketingová komunikace vybrané společnosti

Online Marketing Communication of the Selected Company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení online marketingové komunikace společnosti a navržení doporučení pro její zlepšení. V teoretické části jsou popsány nástroje online marketingové komunikace společně s teorií marketingového komunikačního mixu. Praktická část se zabývá představením společnosti, dále popsáním a zhodnocením současného nastavení online marketingové komunikace a používaných nástrojů. …more
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the online marketing communication of a company and propose recommendations for its improvement. The theoretical part describes the tools of online marketing communication along with the theory of the marketing communication mix. The practical part introduces the company, further describes and evaluates the current setup of online marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Klaudie Škandera

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management