Reklama na trhu alkoholických nápojů – Tomáš Holeňa
Tomáš Holeňa
Bachelor's thesis
Reklama na trhu alkoholických nápojů
Advertisement on market of alcohol beverages
Anotácia:
HOLEŇA, T. Reklama na trhu alkoholických nápojů. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017.Bakalářská práce se zaměřuje na reklamu na trhu alkoholických nápojů. Teoretická část práce se zabývá spotřebiteli, jejich dělením a jejich nákupním chováním, marketingovým mixem, marketingovou komunikací a především reklamou - její historií, dělením, tvorbou, efektivitou a regulací. Praktická …viacAbstract:
HOLEŇA, T. Advertisement on market of alcohol beverages. Bachelor's Thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2017.This bachelor's thesis aims on advertisement on market of alcohol beverages. The theoretical part is focused on consumers, their division and consumer behaviour. It is also focused on marketing mix, marketing communication and especially on advertisement - its history, division, creation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Tereza Slováčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Analysis of Consumer Behaviour in Touristic Field - on Example of Outgoing Tourism to Dubai
Julie Kalinová -
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
Ornella Kim Buxbaum -
The Influence of Advertising on Consumer Behavior
Laura Probstnerová -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Sexism in Advertising for the Hospitality Industry
Anastasiya Morozova
Názov
Vložil
Vložené
Práva