Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu. – Bc. Jan Zagvozkin
Bc. Jan Zagvozkin
Bakalářská práce
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
Communication and marketing strategies of fashion Industry within Prague market.
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo prozkoumat marketingový a komunikační mix vybrané značky na módním trhu (Michael Kors), zjistit přednosti a nedostatky značky v této oblasti a navrhnout doporučení pro její marketingové a komunikační strategie. Součástí práce byla analýza módního trhu v České republice, byly popsaný hlavní konkurenty Michael Kors v segmentu prémiových značek (Ralph Lauren, Calvin Klein, …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis was to examine the marketing and communication mix of a selected brand in the fashion market (Michael Kors), to find out the advantages and disadvantages of the brand in this area and to propose recommendations for its marketing and communication strategies. Part of the work was the analysis of the fashion market in the Czech Republic, were described the main competitors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/vjjts/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová