Návrh marketingové podpory restrukturalizace produktového portfolia společnosti Outward Bound - Česká Cesta, s.r.o. – Ing. Karel Pánek
Ing. Karel Pánek
Master's thesis
Návrh marketingové podpory restrukturalizace produktového portfolia společnosti Outward Bound - Česká Cesta, s.r.o.
The proposal marketing support of company's product portfolio restructuring in Outward Bound - Česká Cesta, Ltd.
Abstract:
Práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti Outward Bound - Česká Cesta, s.r.o. Objasňuje základy tvorby komunikační strategie a popisuje její jednotlivé nástroje, které jsou využity při analýze firmy. Zabývá se také konkrétními návrhy na zlepšení součastného stavu společnosti.Abstract:
The work focuses on the marketing communication of Outward Bound - Česká Cesta, Ltd. It clarifies basis of communication strategy formation, describes the individual tools, which are used in the analyze of company. It also discusses specific proposals to the improving of current company situation.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Kateřina Pojkarová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PÁNEK, Karel. \textit{Návrh marketingové podpory restrukturalizace produktového portfolia společnosti Outward Bound - Česká Cesta, s.r.o.}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2009. Available from: https://theses.cz/id/h6yd6k/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pánek, Karel. Návrh marketingové podpory restrukturalizace produktového portfolia společnosti Outward Bound - Česká Cesta, s.r.o.. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / field:
Transport Engineering and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Marketingová komunikační strategie restaurace
Veronika Adamčíková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje
Petr Spěvák