Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing – Kateřina Rohová
Kateřina Rohová
Bachelor's thesis
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Corporate Social Responsibility and Social Marketing
Anotácia:
Bakalářská práce Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing se zabývá CSR a aktivitami spojených se sociálním marketingem v módním průmyslu. Konkrétně pojednává o dvou značkách - Stella McCartney a H&M, které patří mezi přední hráče módního průmyslu v oblasti udržitelnosti a společenské odpovědnosti. Práce zkoumá, do jaké míry jsou jejich proklamované aktivity a zavedení shodné s realitou …viacAbstract:
The Bachelor Thesis Corporate Social Responsibility and Social Marketing discusses CSRs and social marketing activities in the fashion industry. Specifically, it describes two brands - Stella McCartney and H&M, two of the leading fashion industry players in sustainability and social responsibility. The thesis examines to what extent their proclaimed activities and implementation are consistent …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a7unt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2019
- Vedúci: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, Ph.D. MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost a rodinné firmy
Sabina Trčálková -
Společenská odpovědnost ve vztahu k výkonnosti firmy
Kristýna Víchová -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Marta Masliy -
Společenská odpovědnost firmy Letiště Praha, a. s. a její význam v současné společnosti
Vladana Pacovská -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Kateřina Petko -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Richard Prorok -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Roman Fara -
Společenská odpovědnost firem a její vliv na image firmy
Mariia Topilina