Bc. Alice Solfronková

Bachelor's thesis

Marketingová koncepce firmy ADAX-TOUR s.r.o.

The marketing conception of ADAX-TOUR L.t.d. company
Abstract:
Práce je věnována stručné historii a vývoji marketingu jako vědy a vývoji marketingových koncepcí. Dále se práce zabývá analýzou současné marketingové koncepce firmy ADAX-TOUR s.r.o. a navržením vhodných variant a opatření pro budoucí firemní marketing. V závěru práce řeší ekonomickou náročnost navržených opatření.
Abstract:
The work deals with a brief history of marketing as a science and historical development of marketing conceptions. The work also undertakes with analysis of current marketing conception of ADAX-TOUR L.t.d. Company and proposes a set of suitable options and steps for company marketing in future. In its final part the work attends to economical demandingness of the chosen scheme.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Jiří Čáp, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Solfronková, Alice. Marketingová koncepce firmy ADAX-TOUR s.r.o.. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

University of Pardubice

Faculty of Transport Engineering

Bachelor programme / field:
Transport Technology and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics