Bc. Alice Solfronková

Bakalářská práce

Marketingová koncepce firmy ADAX-TOUR s.r.o.

The marketing conception of ADAX-TOUR L.t.d. company
Anotace:
Práce je věnována stručné historii a vývoji marketingu jako vědy a vývoji marketingových koncepcí. Dále se práce zabývá analýzou současné marketingové koncepce firmy ADAX-TOUR s.r.o. a navržením vhodných variant a opatření pro budoucí firemní marketing. V závěru práce řeší ekonomickou náročnost navržených opatření.
Abstract:
The work deals with a brief history of marketing as a science and historical development of marketing conceptions. The work also undertakes with analysis of current marketing conception of ADAX-TOUR L.t.d. Company and proposes a set of suitable options and steps for company marketing in future. In its final part the work attends to economical demandingness of the chosen scheme.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Jiří Čáp, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Solfronková, Alice. Marketingová koncepce firmy ADAX-TOUR s.r.o.. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Bakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní management, marketing a logistika