Rozdíly v sedavém způsob výuky u žáků mladšího školního věku – Hana MYSLÍKOVÁ
Hana MYSLÍKOVÁ
Bakalářská práce
Rozdíly v sedavém způsob výuky u žáků mladšího školního věku
Differences in the sedentary way of teaching among pupils of younger school age
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá dětmi mladšího školního věku a přibližuje jejich potřeby, především pohybové. Celkem se výzkumu zúčastnilo 174 žáků, z toho 101 dětí z klasických tříd a 63 dětí z Montessori tříd Základní školy Národní v Prachaticích, v rozmezí od 7 - 11 let. Hlavním tématem této práce je sedavý způsob výuky a pojmy s ním spjaté jako je hypokinéza a ergonomie. Poslední bod teoretické …víceAbstract:
This bachelor´s thesis focuses on young school-aged children and examines their needs, primarily those related to physical activity. It also addresses the developmental specifics of cognitive processes, memory, perception, and motor skills. A total of 174 children participated in the research, including 101 children from traditional classes and 63 children from Montessori classes at the Národní Primary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Zuzana Kornatovská, Ph.D., DiS.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MYSLÍKOVÁ, Hana. Rozdíly v sedavém způsob výuky u žáků mladšího školního věku. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Výchova ke zdraví
Práce na příbuzné téma
-
Nabídka volnočasových pohybových aktivit pro děti s disabilitou v okrese Prachatice
Marie VALENTOVÁ -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová -
Žáci s Aspergerovým syndromem v základních školách v Praze 4
Helena Čamachová -
Jaký pohled na inkluzi mají žáci
Monika Prokešová -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Bulánová, L.
5. 7. 2024