Televizní reklama jako etický problém 21. století – Bc. Andrea BARTÍKOVÁ
Bc. Andrea BARTÍKOVÁ
Master's thesis
Televizní reklama jako etický problém 21. století
Television advertisement as ethical problem of the 21st century
Abstract:
Diplomová práce Televizní reklama jako etický problém 21. století je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část se věnuje vymezení televizní reklamy, historii reklamy, zákonům a etickému kodexu reklamy, symbolům v reklamách, kritizovaným a zakázaným reklamám a psychologickým aspektům reklam. Empirická část se skládá z výzkumného šetření, které bylo vyhodnoceno kvantitativní metodologií …moreAbstract:
The diploma thesis Television advertising as an ethical problem of the 21st century is divided into theoretical and empirical part. The theoretical part defines television advertising, history of television advertising, laws and ethical code of advertising, symbols in advertisements, criticized and banned advertising and psychological aspects of advertising. The empirical part consists of quantitatively …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tomáš Hubálek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BARTÍKOVÁ, Andrea. Televizní reklama jako etický problém 21. století. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Higher Secondary School / UAJ-USV
Theses on a related topic
-
Interpretace a srovnání symbolů Karla Hlaváčka a Otokara Březiny
Veronika SVOBODOVÁ -
Symbolismus v díle Hieronyma Bosche a jeho analogie s tvorbou Salvadora Dalího
Denisa Michálková -
Mýtus a symbolismus v umění kinematografie
Petr Jiřička -
Symbolismus v ruském výtvarném umění na přelomu 19. a 20. století
Alina Zaidullina -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova -
Genderové stereotypy v předškolním věku: mapování a experimentální ovlivnění
Jana Pinkasová -
Genderové stereotypy v časopisech pro děti předškolního věku
Klára Tesaříková -
Genderové stereotypy na střední škole
Michaela OLŠANSKÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
23/4/2016