Mgr. Silvie MAŇÁKOVÁ

Master's thesis

Mediální obraz Lewise Hamiltona ve Formuli 1

Lewis Hamilton´s medial image in Formula 1
Abstract:
Diplomová práce charakterizuje marketingové komunikace se zaměřením na média, public relations a na mediální analýzu. Definuje marketingový mix, prostředky marketingové ko-munikace, specializuje se na jednotlivá média a marketingový výzkum a vyzdvihuje roli mediálního plánování vzhledem k efektivnosti marketingové komunikace v oblasti spor-tovního průmyslu. Na základě šetření u cílové skupiny umožňuje …more
Abstract:
Thesis describes a marketing communications with a focus on media, public relations and media analysis. It defines the marketing mix, marketing communication devices, specializes in various media and marketing research and highlights the role of media planning in relation to the effectiveness of marketing communication in the sports industry. On the basis of investigations in target group it enables …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2009
Accessible from:: 24. 4. 2009
Identifier: 10570

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MAŇÁKOVÁ, Silvie. Mediální obraz Lewise Hamiltona ve Formuli 1. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 24. 04. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.