Mediální obraz Lewise Hamiltona ve Formuli 1 – Mgr. Silvie MAŇÁKOVÁ
Mgr. Silvie MAŇÁKOVÁ
Master's thesis
Mediální obraz Lewise Hamiltona ve Formuli 1
Lewis Hamilton´s medial image in Formula 1
Abstract:
Diplomová práce charakterizuje marketingové komunikace se zaměřením na média, public relations a na mediální analýzu. Definuje marketingový mix, prostředky marketingové ko-munikace, specializuje se na jednotlivá média a marketingový výzkum a vyzdvihuje roli mediálního plánování vzhledem k efektivnosti marketingové komunikace v oblasti spor-tovního průmyslu. Na základě šetření u cílové skupiny umožňuje …moreAbstract:
Thesis describes a marketing communications with a focus on media, public relations and media analysis. It defines the marketing mix, marketing communication devices, specializes in various media and marketing research and highlights the role of media planning in relation to the effectiveness of marketing communication in the sports industry. On the basis of investigations in target group it enables …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2009
Accessible from:: 24. 4. 2009
Identifier:
10570
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2009
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MAŇÁKOVÁ, Silvie. Mediální obraz Lewise Hamiltona ve Formuli 1. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 24. 04. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace a mediální mix vybrané sportovní akce
Tomáš Leixner -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace
Matej Čekovský -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Marek Sedláček -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Adéla Vaisová -
Marketingová a mediální komunikace v potravinářském retailovém prostředí a její efektivní využití
Josef Korotvička