Natia Tisoňová Sekhniashvili

Master's thesis

Návrh strategie online marketingu pro e-shop HezčíSpánek.cz

Proposal of online marketing strategy for e-shop HezčíSpánek.cz
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií, konkrétněji návrhem online marketingové strategie pro e-shop dle metodologie modelu See-Think-Do-Care. Dále popisuje strategický marketingový proces a online marketingové kanály. Hlavním cílem této práce je navržení efektivní marketingové strategie pro internetový obchod HezčíSpánek.cz dle frameworku STDC. Na základě kvalitativního výzkumu byly navrženy …more
Abstract:
This diploma thesis is focused on the marketing strategy, more specifically on the design of an online marketing strategy for an e-shop according to the methodology of the See-Think-Do-Care model. It also describes the strategic marketing process and online marketing channels. The main goal of this thesis is to design an effective marketing strategy for the online store HezčíSpánek.cz according to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 10. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2021
  • Supervisor: Jan Mareš
  • Reader: Michal Andera

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83847