Návrh strategie online marketingu pro e-shop HezčíSpánek.cz – Natia Tisoňová Sekhniashvili
Natia Tisoňová Sekhniashvili
Master's thesis
Návrh strategie online marketingu pro e-shop HezčíSpánek.cz
Proposal of online marketing strategy for e-shop HezčíSpánek.cz
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií, konkrétněji návrhem online marketingové strategie pro e-shop dle metodologie modelu See-Think-Do-Care. Dále popisuje strategický marketingový proces a online marketingové kanály. Hlavním cílem této práce je navržení efektivní marketingové strategie pro internetový obchod HezčíSpánek.cz dle frameworku STDC. Na základě kvalitativního výzkumu byly navrženy …viacAbstract:
This diploma thesis is focused on the marketing strategy, more specifically on the design of an online marketing strategy for an e-shop according to the methodology of the See-Think-Do-Care model. It also describes the strategic marketing process and online marketing channels. The main goal of this thesis is to design an effective marketing strategy for the online store HezčíSpánek.cz according to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83847
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
- Vedúci: Jan Mareš
- Oponent: Michal Andera
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83847
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing in Specific Industry
Mai Anh Nguyen -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Pavla Hladečková -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva -
Návrh on-line marketingové strategie pro e-shop My Wave
Jana Barková -
Návrh komunikační strategie pro e-shop s obuví
Martin Bohuš -
Komunikační strategie e-shopu bezbolestnesezeni.cz
Natálie Wilková -
Návrh online marketingové strategie pro e-shop Brove.cz
Tomáš Rozsypal