Specifika práce s dětmi a žáky s ADHD v mateřských, základních a středních školách – Bc. Lenka ŠPIČKOVÁ
Bc. Lenka ŠPIČKOVÁ
Diplomová práce
Specifika práce s dětmi a žáky s ADHD v mateřských, základních a středních školách
Work specific with enviroment happen in child school
Anotace:
Diplomová práce na téma Specifika práce s dětmi a žáky s ADHD v mateřských, základních a středních školách je zacílena na způsob, specifika práce s dětmi předškolního a školního věku ve výchovně vzdělávacím procesu u kterých bylo diagnostikováno ADHD. Zaměřuje se na symptomy v jednotlivých vývojových fázích dítěte signalizujících hyperaktivitu. Zahrnuje i oblast připravenosti, spolupráce učitelů, vychovatelů …víceAbstract:
The diploma thesis called the Specifice of working with childern and pupils with ADHD in kinder gartens, elementary and secondary school is focused on the specifice of work with pre- schoul and schoul age children in the educational process who were diagnosed with ADHD. The thesis focuses on the sypmptoms in a childś individua developmental stages which signal hyperaktivity. The diplomy thesis also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucia Pastieriková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠPIČKOVÁ, Lenka. Specifika práce s dětmi a žáky s ADHD v mateřských, základních a středních školách . Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Videohry, jejich obsahy, vizuální formy a jejich účinky na myšlení a postoje dětí předškolního a mladšího školního věku
Pavlína VRASPÍROVÁ -
Ambidextrie a její reedukace v předškolním a mladším školním věku
Andrea Kotoulková -
Pojetí rodiny u dětí a dospívajících: prekoncepty rodiny, matky a otce vzhledem k věku, pohlaví a etnické příslušnosti
Kateřina HOMOLOVÁ -
Formy a rozsah logopedické péče v prvních a druhých třídách vybraných základních škol v Hradci Králové a Pardubicích
Veronika Strouhalová -
DĚTI A SMRT - PRÁCE S DĚTMI A KONTEXTEM SMRTI, PŘI VÝCHOVĚ A V OBDOBÍ PO ZTRÁTĚ BLÍZKÉ OSOBY
Alžběta TUČKOVÁ -
Využití prvků rytmické gymnastiky a aerobiku u dětí předškolního a mladšího školního věku
Michaela Betlachová -
Bilingualism and Interference: A Corpus-based Linguistic Analysis of Bilingual Children’s Speech in a Czech-English Environment
Lucie Olijnyková -
Pohybová aktivita a obezita dětí v předškolním a mladším školním věku ve vybraných mateřských a základních školách v Jeseníku a Lipová-lázně
Lenka MONDEKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva