Výtvarný projekt - putování za historií odívání – Milena BITNEROVÁ
Milena BITNEROVÁ
Bakalářská práce
Výtvarný projekt - putování za historií odívání
Visual art project - Fashion history overview
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je snaha přiblížit určité historické období a odívání tehdejší doby neobvyklou formou. Ze široké škály dějin byla zvolena renesance. Cyklus kostýmů byl vytvořen na loutky, které členky 1. skautského oddílu Luna zhotovily vlastnoručně. První kapitola je zaměřena na popis odívání žen v renesanci. Postupná proměna a vývoj šatstva je rozčleněn dle zemí, kde se změna projevila …víceAbstract:
The object of my bachelor´s thesis is an effort to introduce certain historical area and clothing of those days in an unusual way. I have chosen the Renaissance from the wide rage of historical ages. The cycle of costumes was created for puppets that were hand made by the 1st scout club called Luna. The first chapter focuses on women clothing in the Renaissance. Gradual change and development of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
- Vedoucí: Mgr. Milada Linhartová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BITNEROVÁ, Milena. Výtvarný projekt - putování za historií odívání. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 30. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času KS + 4 sp.
Práce na příbuzné téma
-
Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění?
Johana Rybářová -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Umění jako technologie – případová studie sbírky Muzea moderního umění Olomouc
Petr Gerneš -
Využití nových médií a prezentace digitálního umění na Brno Art Open (2008–2022). Příspěvek k lokální historii mediálního umění
Simona Hladůvková -
Autonomie umění mimo instituce umění
Filip Hauser -
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková -
Muzeum jako misto prezentace umeni, MuseumsQuartier a Museum Moderner Kunst Stiftung Ludwig Wien
Lucie Drdová -
Kybernetické umění 2. poloviny 20. století. Přínos Jasii Reichardtové pro umění nových médií
Hana Bělohradská