Spolupráce nestátní neziskové organizace při inkluzivním vzdělávání romských žáků v Krnově – Věra WDÓWKOVÁ
Věra WDÓWKOVÁ
Bakalářská práce
Spolupráce nestátní neziskové organizace při inkluzivním vzdělávání romských žáků v Krnově
Cooperation of non-governmental organization in the inclusive education of Roma students in Krnov
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na spolupráci NNO při inkluzivním vzdělávání těch Romských žáků, kteří k uskutečnění svých vzdělávacích možností potřebují poskytnutí podpůrných opatření. V první kapitole teoretické části práce jsou uvedeny základní informace o Romech, romské rodině a dítěti, životních podmínkách Romů a všeobecném přístupu Romů ke vzdělávání. Druhá kapitola definuje pojem inkluzivní vzdělávání …víceAbstract:
The bachelors thesis is focused on cooperation of NGOs in inclusive education of those Roma students who need to be provided with support measures in order to realize their educational opportunities. The first chapter of the theoretical part contains basic information about Roma, Roma family and child, Roma living conditions and general Roma approach to education. The second chapter defines the concept …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
WDÓWKOVÁ, Věra. Spolupráce nestátní neziskové organizace při inkluzivním vzdělávání romských žáků v Krnově. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Mezigenerační komunikace začínajících učitelů s rodiči žáků
Daniela Rožňáková -
Komunikace rodičů s dětmi s narušenou komunikační schopností - koktavostí
Adéla Rezková -
Spolupráce a komunikace základní školy s rodiči při přechodu dítěte z předškolního vzdělávání z pohledu rodičů
Martina Maradová -
Pěstounská péče, komunikace pěstounů s biologickými rodiči
Kotrlová Kotrlová -
Komunikace alternativní základní školy s rodiči během pandemie koronaviru v roce 2020
Lucie Pechová -
Předpoklady asistenta pedagoga a jeho role při výchově a vzdělávání romských žáků
Andrea POLÁKOVÁ -
Romské dítě "po škole" Význam romské kultury, rodinného, školního a neformálního (mimorodinného a mimoškolního) prostředí pro výchovu a vzdělávání romských dětí
Aneta VOMLELOVÁ -
Přínos výchovných a vzdělávacích metod sociálního pedagoga Miroslava Dědiče v edukaci romských žáků
Martina Kastlová