Využití interaktivních cvičení ve výuce chemie na základní škole – Bc. Monika Pólová
Bc. Monika Pólová
Diplomová práce
Využití interaktivních cvičení ve výuce chemie na základní škole
Use of interactive exercises in teaching chemistry at lower secondary school
Anotace:
Předkládaná diplomová práce s názvem „Využití interaktivních cvičení ve výuce chemie na základní škole“ je zaměřena na efektivitu využití cvičení předložených v interaktivní elektronické podobě a cvičení v neinteraktivní, tedy tištěné, podobě. Popisná část se zaměřuje na pojem kybergogika, na shrnutí Bloomovy taxonomie včetně digitálních kompetencí a na typy aktivizačních metod. Další část se zabývá …víceAbstract:
My thesis „The use of interactive exercises in teaching chemistry at lower secondary school“ is focused on the effective use of not only the interac-tive exercises but also the printed ones. The descriptive part is concentrated on the term “cybergogic”, the summary of Bloom´s Taxonomy including digital competence and types of activation methods. Another part deals with the current level of primary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r2a02/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Mgr. Hana Cídlová, Dr.
- Oponent: Mgr. Jiří Šibor, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství chemie pro základní školy / Učitelství chemie pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Použití grafických softwarových nástrojů na zobrazování molekul, vzorců a grafů při výuce chemie na středních školách a gymnáziích
Pavel KOŽNAR -
Semivolatilní organické polutanty ve Středomoří: dálkový atmosférický transport, (foto)chemie a výměna vzduch-moře
Marie Daniëlle Mulder -
Akceptace a používání didaktického softwaru učiteli vzhledem k metodám a organizačním formám výuky chemie
Kateřina Chroustová -
Use of an Interactive Whiteboard in English Lessons in a Small School with Composite Classes
Lukáš ČIKL -
Příležitosti k ústní interakci a rozvoji komunikační kompetence při výuce angličtiny s interaktivní tabulí
Alena Dobrovolná -
Využití interaktivní tabule pro rozvoj komunikačních kompetencí z pohledu studentů
Lenka Skalníková -
Využití interaktivní tabule ve výuce humánní geografie
Hana Bereňová -
Využití tabule SMART Board v edukaci žáků se středně těžkou mentální retardací
Miroslava Matoušová