Manufacturing Expectation and Predictiviness in Orchestral Music with Respect to My Own Compositional Practice – Michael Burt
Michael Burt
Diplomová práce
Manufacturing Expectation and Predictiviness in Orchestral Music with Respect to My Own Compositional Practice
Výroba Očekávání a Prediktivity V Orchestrální Hudbě Posledních 80 Let S Ohledem Na Mé Vlastní Skladačské Praxi
Anotace:
This thesis concerns the examination of compositional practices used in service of predictiveness within musical form and presentation as it pertains to orchestral music of the past eighty years. This document seeks to bridge the gap between the musical languages of contemporary compositions and classical formal structures. By highlighting the compositional techniques that some composers use to convey …víceAbstract:
Tato práce se zabývá zkoumáním kompozičních postupů používaných za účelem predikce v hudební formě a prezentaci v orchestrální hudbě za posledních osmdesáti let. Tento dokument se snaží překlenout propast mezi hudebními jazyky současných skladeb a klasickými formálními strukturami. Zdůrazněním kompozičních technik, které někteří skladatelé používají k vyjádření svého konceptu neboli „vnímací čočky …víceKlíčová slova
orchestrální hudbaKlíčová slova
hudební kompoziceKlíčová slova
soudobá hudbaKlíčová slova
hudební percepceKlíčová slova
kompoziční techniky
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/16739
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2022
- Vedoucí: Michal RATAJ
- Oponent: Jan DUŠEK
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BURT, Michael. \textit{Manufacturing Expectation and Predictiviness in Orchestral Music with Respect to My Own Compositional Practice}. Online. Diplomová práce. Praha: Akademie múzických umění v Praze, Hudební a taneční fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/h9eosn/.
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 10. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Skladba
Práce na příbuzné téma
-
Hudba jako film, film jako hudba
Martin Klusák -
Hudba pro třetí ucho: role aktivní participace posluchače v hudební kompozici Maryanne Amacher
Klára Ondračková -
Hudební kompozice tvořena ruchovou skladbou v seriálu HBO Černobyl
Tomáš Kocourek -
Elektronická kompozice - cesta k propojení sónických a akordických prvků v hudbě
Petr Pařízek -
Software jako strategie hudební kompozice
Miroslav Vrba -
Lidský dech jako základní východisko hudební kompozice
Jakub Rataj -
Sylva Lacinová pro sídliště Brno-Kohoutovice: vznik a realizace soch Hudba a Hudba z Kosmu
Eliška Hudáková -
My jsme hudba a hudba jsme my: Jak může zasahovat život onlife do našich identit, případová studie služby Spotify
Barbora Jurašková