Hnutí ANO 2011 pohledem konceptu populismu – Terezie ŠKOLOVÁ
Terezie ŠKOLOVÁ
Bakalářská práce
Hnutí ANO 2011 pohledem konceptu populismu
The political movement ANO 2011 from the perspective of the populism
Anotace:
Tématem této bakalářské práce bude populismus v politickém hnutí ANO 2011. Práce má tři části. První se zabývá populismem z pohledu teoretického. Rozebereme definice populismu, jeho základní pojetí a projevující se charakteristické rysy. V závěru části se zmíníme i o jiných populistických aktérech, kteří se objevili na české politické scéně. Dále bude pozornost zaměřena na samotné hnutí. Popíšeme vznik …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is populism within the political movement ANO 2011. The thesis consists of three parts. The first one deals with populism from a theoretical perspective. We will analyze a definition of populism, its basic concept and its manifesting features. At the end of the section we will also mention other populist actors who have appeared on the Czech political scene. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Vladimír Hanáček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠKOLOVÁ, Terezie. Hnutí ANO 2011 pohledem konceptu populismu. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Oborové studium se zaměřením na vzdělávání na 2. stupni základní školy / ČJs-SVs
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie hnutí ANO ve volbách do poslanecké sněmovny 2013
Radek Paleček -
Výzkum politických stran: Hnutí ANO
Dominik Kupčík -
Politický marketing hnutí ANO ve volbách do Poslanecké sněmovny 2017 a 2021
Adam CHROBÁK -
Politický marketing hnutí ANO 2011 ve volbách do PS PČS 2017
Eliška Procházková -
Analýza politického marketingu Andreje Babiše a politické hnutí ANO 2011
Marek DOLEŽAL -
ANO 2011: Liberální strana?
Jan Řežábek -
Vzestup Andreje Babiše a politického hnutí ANO v letech 2011-2014
Anna KŘEPELOVÁ -
Nové politické strany po volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2013: Ano 2011 a Úsvit přímé demokracie
Veronika BAJEROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva