Bc. Holomková Holomková

Master's thesis

Vliv marketingového prostředí na postavení hotelů v Karviné

Influence of marketing environment on the position of hotels in Karvina
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit vliv marketingového prostředí vybraných hotelů v Karviné prostřednictvím vhodných výzkumných metod a poté navrhnout konkrétní doporučení ke zlepšení nabízených služeb. V první části práce jsou zpracovány teoretické východiska metodiky marketingového výzkumu, služeb hotelnictví včetně situační analýzy. Následující část práce je zaměřena na představení vybraných hotelů …more
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the impact of the marketing environment of selected hotels in Karviná through appropriate research methods and then to propose specific recommendations to improve the services offered. The first part of the thesis deals with the theoretical basis of the methodology of marketing research, hotel services, including situation analysis. The next part of the thesis is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Lucie Reczková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné