Vliv marketingového prostředí na postavení hotelů v Karviné – Bc. Holomková Holomková
Bc. Holomková Holomková
Master's thesis
Vliv marketingového prostředí na postavení hotelů v Karviné
Influence of marketing environment on the position of hotels in Karvina
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit vliv marketingového prostředí vybraných hotelů v Karviné prostřednictvím vhodných výzkumných metod a poté navrhnout konkrétní doporučení ke zlepšení nabízených služeb. V první části práce jsou zpracovány teoretické východiska metodiky marketingového výzkumu, služeb hotelnictví včetně situační analýzy. Následující část práce je zaměřena na představení vybraných hotelů …moreAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the impact of the marketing environment of selected hotels in Karviná through appropriate research methods and then to propose specific recommendations to improve the services offered. The first part of the thesis deals with the theoretical basis of the methodology of marketing research, hotel services, including situation analysis. The next part of the thesis is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/xuquz/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
- Reader: Ing. Lucie Reczková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLOMKOVÁ, Holomková. \textit{Vliv marketingového prostředí na postavení hotelů v Karviné}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2022. Available from: https://theses.cz/id/h9nkqy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.
Hekera Hekera -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země
Langrová Langrová -
Význam znalosti sociálního prostředí pro trvalou úspěšnost marketingové komunikace
Markéta Mojžíšová