Bc. Lenka Gazurová

Bakalářská práce

Interdisciplinary Relations - Teaching Physical Education in English using CLIL Methodology

Interdisciplinary Relations - Teaching Physical Education in English using CLIL Methodology
Anotace:
Tato bakalářská práce představuje CLIL (Obsahově a jazykově integrované vyučování) jako moderní postoj k výuce na základní škole zaměřující se na mezipředmětové propojení tělesné výchovy a anglického jazyka. Teoretická část popisuje hlavní principy a kritéria metody CLIL společně s jejími výhodami i nedostatky. V jedné kapitole teoretické části je také kladen důraz na kinestetické učení se pohybem …více
Abstract:
This bachelor thesis presents CLIL (Content and Language Integrated Learning) as a modern approach suitable for teaching at primary schools with a focus on interdisciplinary relations between PE and English. The theoretical part of this thesis describes the main principles and criteria of CLIL together with its benefits and deficiencies. In one chapter of the theoretical part, the emphasis is also …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 7. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/rkdca/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 8. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Radek Glabazňa, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Marie Machničová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě