Interdisciplinary Relations - Teaching Physical Education in English using CLIL Methodology – Bc. Lenka Gazurová
Bc. Lenka Gazurová
Bakalářská práce
Interdisciplinary Relations - Teaching Physical Education in English using CLIL Methodology
Interdisciplinary Relations - Teaching Physical Education in English using CLIL Methodology
Anotace:
Tato bakalářská práce představuje CLIL (Obsahově a jazykově integrované vyučování) jako moderní postoj k výuce na základní škole zaměřující se na mezipředmětové propojení tělesné výchovy a anglického jazyka. Teoretická část popisuje hlavní principy a kritéria metody CLIL společně s jejími výhodami i nedostatky. V jedné kapitole teoretické části je také kladen důraz na kinestetické učení se pohybem …víceAbstract:
This bachelor thesis presents CLIL (Content and Language Integrated Learning) as a modern approach suitable for teaching at primary schools with a focus on interdisciplinary relations between PE and English. The theoretical part of this thesis describes the main principles and criteria of CLIL together with its benefits and deficiencies. In one chapter of the theoretical part, the emphasis is also …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/rkdca/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 8. 2020
- Vedoucí: Mgr. Radek Glabazňa, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Marie Machničová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GAZUROVÁ, Lenka. \textit{Interdisciplinary Relations - Teaching Physical Education in English using CLIL Methodology}. Online. Bakalářská práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/h9xtn9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina pro školskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Obsahově a jazykově integrovaná výuka biologie a anglického jazyka - téma sinice
Kateřina Hótová -
Srovnávací obsahová a jazyková analýza ruských a českých smluv o dílo
Jan Brichta -
Počátky pražského evangelického sboru a. v. očima jeho členů. Edice a analýza korespondence členů pražského evangelického sboru a. v. s Michalem Institorisem Mošovským
Markéta Slavíková -
Integrace výtvarné výchovy a anglického jazyka (CLIL - obsahově a jazykově integrovaná výuka)
Kateřina Strnadová -
Německé psané smlouvy a jejich zvláštnosti: Analýza obsahové výstavby a jazykových prostředků v německy psaných smlouvách z vybrané oblasti práva.
Matěj KLINKA -
Komparace motivů ženy, alkoholu a smrti v poezii a korespondenci Františka Gellnera
Sára ŠROUBKOVÁ -
Obsahově a jazykově integrované vyučování pro žáky mladšího školního věku.
Alžběta HOLANOVÁ -
Aplikace úkolového vyučování v integrovaném pojetí výuky anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Kateřina Koucká