Podnikatelský plán - Založení komunikační agentury – Michaela Výtisková
Michaela Výtisková
Diplomová práce
Podnikatelský plán - Založení komunikační agentury
Business plan: Founding of a communications agency
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku založení komunikační agentury Bently. V prvních kapitolách teoretické části jsou popsány náležitosti podnikatelského plánu. Kromě účelu a zásad při tvorbě podnikatelského záměru a jeho celkové struktuře je zde věnována pozornost právním formám podnikání a ekonomickému zhodnocení podnikatelského záměru. V dalších kapitolách teoretické části jsou objasněny …víceAbstract:
This thesis focuses on establishing a communications agency Bently. First chapters of the theoretical part deal with the descricption of elements of a business plan. In addition to the purpose and principles of creating a business plan and an overall structure, attention is paid to the legal forms of business and economic evaluation of the business plan. In the following chapters of the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39050
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2013
- Vedoucí: Martin Kešner
- Oponent: František Drozen
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39050
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová