Event marketing - Gladiator Race – Dominika Rejzková
Dominika Rejzková
Bakalářská práce
Event marketing - Gladiator Race
Event marketing - Gladiator Race
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje typologii účastníka překážkového běhu Gladiator Race a marketingovou strategii a následně jsou navrženy inovace pro následující období. Část práce je věnována úvodu do marketingu a marketingu cestovního ruchu včetně procesu typologizace a segmentace trhu. Součástí práce je vymezení pojmů event, event marketing a event turismus včetně jeho zahrnutí do trendů cestovního ruchu …víceAbstract:
The bachelor's thesis provides an analysis on typology of a participant of the Gladiator Race hurdle run and related marketing strategy and, thereafter, it proposes innovations for the forthcoming period. A part of the thesis is dedicated to the introduction to marketing and tourism marketing, including the process of market typologisation and segmentation. The thesis deals with definition of terms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 8. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10900
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2018
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Chaloupská, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Dagmar Hrušová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Event marketing, Konference design & marketing
Ondřej Běnek -
Návrh na efektivní event marketing vybraného subjektu - Event marketing galavečera "Žena regionu 2011"
Veronika KOVÁŘOVÁ -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar -
Výkonnostní online marketing v event managementu
Jiří Skala
Název
Vložil
Vloženo
Práva