Marketingové komunikace destinace cestovního ruchu Lázně Františkovy Lázně a.s. – Lucie MAREŠOVÁ
Lucie MAREŠOVÁ
Bakalářská práce
Marketingové komunikace destinace cestovního ruchu Lázně Františkovy Lázně a.s.
Marketing Communication of Tourism Destination Lázně Františkovy Lázně a.s.
Anotace:
Bakalářské práce s názvem Marketingové komunikace destinace cestovního ruchu Lázně Františkovy Lázně a.s. pojednává o marketingové komunikaci této lázeňské společnosti. V teoretické části jsou shrnuty poznatky z oblasti cestovního ruchu a lázeňství zaměřené na historii, aktuální trendy, legislativní změny a marketing. V praktické části jsou popsány marketingové komunikace společnosti Lázně Františkovy …víceAbstract:
This Bachelor?s Thesis entitled ?Marketing Communication of Tourism Destination Lázně Františkovy Lázně a.s. is devoted to marketing communication of this spa company. In theoretical part are summarized information from travel & spa tourism focused on histo-ry, actual trends, legal changes and marketing. Practical part contains description of mar-keting communication company Lázně Františkovy Lázně …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2013
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAREŠOVÁ, Lucie. \textit{Marketingové komunikace destinace cestovního ruchu Lázně Františkovy Lázně a.s.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/hajitm/.
Jak správně citovat práci
MAREŠOVÁ, Lucie. Marketingové komunikace destinace cestovního ruchu Lázně Františkovy Lázně a.s.. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Lázeňský trojúhelník v UNESCO: výzvy pro marketingovou komunikaci a destinační management
Karin Volicerová -
Marketingový mix Lázní Slatinice, a.s.
Kristýna Smičková -
Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu
Marek Pelikán -
Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu
Michaela Stružinská -
Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu na příkladu vybrané lázeňské destinace
Pavla Borovičková -
Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu na příkladu
Eva Štěpánková -
Analýza marketingového mixu města Františkovy Lázně
Lenka Kratochvílová -
Udržitelný cestovní ruch v lázeňském prostředí Luhačovic (ve světle konceptu společenské směny)
Kristýna Hubáčková