Marketingové komunikace destinace cestovního ruchu Lázně Františkovy Lázně a.s. – Lucie MAREŠOVÁ
Lucie MAREŠOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace destinace cestovního ruchu Lázně Františkovy Lázně a.s.
Marketing Communication of Tourism Destination Lázně Františkovy Lázně a.s.
Abstract:
Bakalářské práce s názvem Marketingové komunikace destinace cestovního ruchu Lázně Františkovy Lázně a.s. pojednává o marketingové komunikaci této lázeňské společnosti. V teoretické části jsou shrnuty poznatky z oblasti cestovního ruchu a lázeňství zaměřené na historii, aktuální trendy, legislativní změny a marketing. V praktické části jsou popsány marketingové komunikace společnosti Lázně Františkovy …moreAbstract:
This Bachelor?s Thesis entitled ?Marketing Communication of Tourism Destination Lázně Františkovy Lázně a.s. is devoted to marketing communication of this spa company. In theoretical part are summarized information from travel & spa tourism focused on histo-ry, actual trends, legal changes and marketing. Practical part contains description of mar-keting communication company Lázně Františkovy Lázně …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2013
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAREŠOVÁ, Lucie. \textit{Marketingové komunikace destinace cestovního ruchu Lázně Františkovy Lázně a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Available from: https://theses.cz/id/hajitm/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MAREŠOVÁ, Lucie. Marketingové komunikace destinace cestovního ruchu Lázně Františkovy Lázně a.s.. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Lázeňský trojúhelník v UNESCO: výzvy pro marketingovou komunikaci a destinační management
Karin Volicerová -
Marketingový mix Lázní Slatinice, a.s.
Kristýna Smičková -
Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu
Marek Pelikán -
Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu
Michaela Stružinská -
Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu na příkladu vybrané lázeňské destinace
Pavla Borovičková -
Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu na příkladu
Eva Štěpánková -
Analýza marketingového mixu města Františkovy Lázně
Lenka Kratochvílová -
Udržitelný cestovní ruch v lázeňském prostředí Luhačovic (ve světle konceptu společenské směny)
Kristýna Hubáčková