Ing. Markéta Hradilová

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu u nově vznikajícího subjektu

Proposal of the marketing mix at a newly established company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu stávajících nástrojů marketingového mixu společnosti HarmonyMedical&Wellness s. r. o., kriticky je zhodnotit a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření. Práce je rozdělena na dvě části, teoreticko-metodologickou a aplikační. Teoreticko-metodologická část vysvětluje základní pojmy marketingu, SWOT analýzu, Porterův model pěti konkurenčních …více
Abstract:
The object of the bachelor ́s thesis is analyze existing marketing tools in the company Harmony Medical & Wellness s. r. o., critical assessment and proposition potential measure on the basis of ascertained results. The thesis is divided into two parts, theoretical-methodological part and application part. The theoretical-methodological part explains basic concepts of the marketing, SWOT analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Vojtěch Stehel, MBA
  • Oponent: Ing. Jakub Hořický

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku