Analýza marketingového mixu u nově vznikajícího subjektu – Ing. Markéta Hradilová
Ing. Markéta Hradilová
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu u nově vznikajícího subjektu
Proposal of the marketing mix at a newly established company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu stávajících nástrojů marketingového mixu společnosti HarmonyMedical&Wellness s. r. o., kriticky je zhodnotit a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření. Práce je rozdělena na dvě části, teoreticko-metodologickou a aplikační. Teoreticko-metodologická část vysvětluje základní pojmy marketingu, SWOT analýzu, Porterův model pěti konkurenčních …víceAbstract:
The object of the bachelor ́s thesis is analyze existing marketing tools in the company Harmony Medical & Wellness s. r. o., critical assessment and proposition potential measure on the basis of ascertained results. The thesis is divided into two parts, theoretical-methodological part and application part. The theoretical-methodological part explains basic concepts of the marketing, SWOT analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/i98r0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Vojtěch Stehel, MBA
- Oponent: Ing. Jakub Hořický
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketingový plán
Klára Sonnková -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingová strategie, marketingový mix, SWOT analýza, uvedení případové studie firmy Biotherapy, s.r.o.
Štěpánka Adamcová -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Zuzana Makúchová