Marketingová komunikační kampaň tématu vlakem ekologičtěji s využitím sociálních sítí pro České dráhy, a.s. – Bc. Antonín Hofr
Bc. Antonín Hofr
Master's thesis
Marketingová komunikační kampaň tématu vlakem ekologičtěji s využitím sociálních sítí pro České dráhy, a.s.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikační kampaní tématu "Vlakem ekologičtěji" s využitím sociálních sítí pro České dráhy, a.s. V první kapitole je teoreticky vymezena zkoumaná problematika se zaměřením na marketingovou komunikaci, plánování marketingové komunikační kampaně, sociální sítě a environmentální aspekty jednotlivých dopravních módů. Ve druhé kapitole je zpracována analýza současného …moreAbstract:
The thesis deals with the marketing communication campaign of the topic "Greener by Train" using social networks for České dráhy, a.s. In the first chapter, the theoretical definition of the researched issue is presented, focusing on marketing communication, planning of marketing communication campaign, social networks and environmental aspects of individual transport modes. The second chapter analyses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Chocholáč, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOFR, Antonín. \textit{Marketingová komunikační kampaň tématu vlakem ekologičtěji s využitím sociálních sítí pro České dráhy, a.s.}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2024. Available from: https://theses.cz/id/hatako/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hofr, Antonín. Marketingová komunikační kampaň tématu vlakem ekologičtěji s využitím sociálních sítí pro České dráhy, a.s.. Pardubice, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / field:
Transport Technology and Management / Transport Management, Marketing and Logistics
Theses on a related topic
-
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková